Ajuntaments de tot Catalunya tornaran a il·luminar de verd els edificis emblemàtics de les ciutats en el dia mundial de l’ELA

Per quart any consecutiu, el 21 de juny, molts ajuntaments de Catalunya s’adhereixen a la campanya “Fes un Gest per l’ELA”   en el Dia Mundial d'aquesta malaltia il·luminant de verd un edifici significatiu del municipi donant suport a la lluita contra l’ELA i als afectats que pateixen aquesta malaltia.

Calella, Barcelona, Begues, Tarragona, Montblanc i Tortosa il·luminades de verd l'any passat

De moment ens han confirmat que donaran suport a la inicitativa de la Fundació Catalana d'ELA miquel Valls tenyint de verd la façana de l’ajuntament o d’un edifici del municipi els consistoris de Barcelona, Mataró, Montblanc, Manlleu, entre d'altres, tot i així, esperem que siguin molts més! Pregunta al teu ajuntament si il·luminarà de verd per donar suport a la lluita contra l'ELA!

I si vius a algun dels pobles o ciutats que s'han adherit a la campanya, el dia 21, busca quin edifici està il·luminat de verd i puja una fotografia amb els hashtags #fesungestperlela #diamundialela #ELA #LuzporlaELA.

Moltes gràcies a tothom que ho està fent possible!