CELEBRACIONS SOLIDÀRIES AMB LA LLUITA CONTRA L’ELA

Totes les celebracions en que reunim família, amics, companys de feina i persones estimades volem que siguin d’allò més especials, ja sigui un aniversari, casament, comunió, àpats d'empresa per festes, etc. Per això des de la Fundació Miquel Valls t’animem a fer aquestes reunions encara més especials i emotives convertint-les en solidaries. Segur que els teus convidats no la obliden!

Hi ha moltes possibilitats i totes bones! Explica’ns l’idea que tens i t’ajudarem a fer-la realitat. Per si us pot ajudar aquí us deixem algunes idees:

Detalls solidaris de la Fundació Miquel Valls
A la Fundació tenim alguns articles que podrien ser un detall solidari d’allò més adequat per la vostra celebració. Clauers, bosses de cotó, punts de llibre, bolígrafs, ... No dubteu a preguntar-nos per regalar-ho a les vostres festes com a record!

Donatius durant la celebració
Si el que voleu és animar als convidats a que s’uneixin a vosaltres en la lluita contra l’ELA durant la celebració podeu posar una guardiola perquè tothom qui vulgui posi un donatiu, des de la Fundació Miquel Valls us podríem facilitar tríptics informatius i material gràfic per informar de la tasca que fem i a on va destinat el donatiu.

Donatiu dels organitzadors
Pots donar una part dels diners rebuts com a regal de la teva celebració (la que tu decideixis) o, per exemple, transformar l'import que pensàveu gastar en el detall pels convidats i/o participants com a recordatori en un donatiu per continuar millorant la qualitat de vida dels afectats i les seves famílies.

Si vols més informació, tens dubtes o ens vols explicar alguna altre idea solidaria no dubtis a contactar amb nosaltres a: comunicacio@fundaciomiquelvalls.org o al telèfon 93.766.59.69 (Horari de dilluns a divendres de 8h a 15h).

Moltes gràcies pel Gest per l’ELA!