voluntariat

Foto de família de la I Jornada de Voluntaris de la Fundació Miquel Valls

Vols fer de voluntari de la Fundació Miquel Valls? Tenim diferents modalitats de voluntariat i segur que alguna s’escau amb el que tu desitges fer:

• Voluntariat d’acompanyament i suport als afectats d’ELA i a les seves famílies: aquesta forma de voluntariat va dirigida a cobrir necessitats que la persona afectada i la seva família puguin requerir en el seu dia a dia, és una modalitat molt directa. les necessitats més habituals solen ser d’acompanyament a les tasques diàries.

• Voluntariat per apropar les noves tecnologies als afectats d’ELA i les seves famílies: és un voluntariat directe dirigit a aquelles persones que tinguin coneixements d’utilització de les noves formes de comunicació i coneixement informàtics, donat que l’ELA és una malaltia que pot afectar a la parla, i per tant, dificulta molt la comunicació amb l’entorn.

• Voluntariat de suport a tasques dels professionals de l’entitat: aquest tipus de voluntariat va dirigit cap a tasques on no es manté un contacte directe amb les persones afectades, però sí es dona un suport a les diferents àrees d’actuació de la entitat (atenció social, teràpia ocupacional i ortopèdia, psicologia, recursos, comunicació, entre d’altres.) posant a disposició de la Fundació les habilitats i coneixements per tal de col·laborar i donar suport als professionals.

La temporalitat del voluntariat pot variar segons la disponibilitat de cada un, per aquest motiu es pot realitzar un voluntariat puntual, per a persones que disposen d’un temps determinat, un voluntariat estable, per vincular-se més continuadament, o un voluntariat professional i/o de serveis per a persones que considerin que poden disposar de coneixements o serveis que ens puguin ser útils.

Si vols col·laborar amb nosaltres com a voluntari contacta’ns a través d’aquest formulari o truca al 93.766.59.69 (De dilluns a divendres de 8 a 15h).

Moltes gràcies!

nova newsletter