fes-te voluntari/a de la Fundació

El voluntariat esdevé una forma d’ajuda altruista, que passa a ser una gran via per donar suport i augmentar l’ajuda que es dóna des dels diferents projectes de la Fundació. Els voluntaris realitzen un servei de caràcter social, carregat de solidaritat i compromès amb l’entitat i alhora amb la societat, realitzant la seva tasca de forma altruista, i de pròpia voluntat.

A la Fundació Miquel Valls podreu realitzar diferents modalitats de voluntariat segons les vostres inquietuds i disponibilitat.

• VOLUNTARIAT D’ACOMPANYAMENT I SUPORT A LES PERSONES AFECTADES D’ELA I A LES SEVES FAMÍLIES: Aquesta forma de voluntariat va dirigida a cobrir necessitats que la persona afectada i la seva família puguin requerir en el seu dia a dia, és una modalitat molt directa. Les necessitats més habituals solen ser d’acompanyament a les tasques diàries.

• VOLUNTARIAT PER APROPAR LES NOVES TECNOLOGIES A LES PERSONES AFECTADES D’ELA I LES SEVES FAMÍLIES: És un voluntariat directe també, dirigit a aquelles persones que tinguin coneixements d’utilització de les noves formes de comunicació i coneixement informàtics. Ja que, l’ELA és una malaltia que pot afectar a la parla, i per tant, dificulta molt la comunicació amb l’entorn.

• VOLUNTARIAT DE SUPORT A TASQUES DELS PROFESSIONALS DE L’ENTITAT: Aquest tipus de voluntariat va dirigit cap a tasques on no es mantindrà un contacte directe amb les persones afectades, però sí es donarà un suport a les diferents àrees d’actuació de la nostra entitat posant a disposició de la Fundació les habilitats i coneixements per tal de col·laborar i donar suport als professionals. Algunes de les àrees que formen part de l’entitat i que el voluntari pot oferir suport son les àrees d’Atenció Social, Teràpia Ocupacional i Ortopèdia, Psicologia, Recursos, Comunicació, entre d’altres.

Així mateix, com que fer de voluntari és una manera altruista de donar ajuda la temporalitat del voluntariat pot variar segons la disponibilitat, per aquest motiu es pot realitzar un voluntariat puntual, per a persones que disposen d’un temps determinat, un voluntariat estable, per vincular-se més continuadament, o un voluntariat professional i/o de serveis per a persones que considerin que poden disposar de coneixements o serveis que ens puguin ser útils.

Si vols col·laborar amb nosaltres com a voluntari contacta’ns a través d’aquest formulari o truca al 93.766.59.69 (De dilluns a divendres de 8 a 15h).

Moltes gràcies!

Foto de família de la I Jornada de Voluntaris de la Fundació Miquel Valls