com pots col·laborar

Les empreses són una peça clau de la nostra societat. A través de la seva activitat poden contribuir a la consecució de millores importants en el conjunt social.

A la Fundació Miquel Valls  volem establir un compromís amb les empreses amb les quals compartim valors, un compromís que ens ajudi a seguir endavant amb la nostra tasca a favor del reconeixement social d’aquesta malaltia.

Col•laborar amb la Fundació és també una de les millors maneres que tenen les empreses per exercir la seva responsabilitat social, ajudant de forma activa i directa a millorar la qualitat de vida de les persones afectades per l’ELA.

Com pots col·laborar?

Cada cop són més les empreses que contacten la Fundació per tal de col•laborar amb la nostra tasca i destinar una part dels seus recursos financers, tècnics o humans a l’atenció de persones afectades d’ELA.

Hi ha un ampli ventall de possibilitats de col•laboració entre les empreses i la Fundació Miquel Valls. Junts cerquem la millor manera de construir relacions que siguin beneficioses per a ambdues parts:
  • Esdevenir una empresa col·laboradora, mitjançant la realització d’una aportació econòmica regular. Es pot fer de manera molt senzilla complimetant aquest formulari.
  • Signar un conveni de col·laboració amb l’objectiu que l’aportació econòmica pugui ser dirigida a un projecte en concret.
  • Oferir una prestació de serveis: donant suport a la tasca de la Fundació Miquel Valls a través de productes o serveis gratuïts o amb un cost reduït.
  • Contribuint a la sensibilització: ajudant-nos a difondre el nostre missatge a les persones que integren la teva empresa a través de xerrades, distribució de material informatiu, etc.
  • Feu "Teaming" per la Fundació Miquel Valls: : El Teaming és una iniciativa solidària que ajuda a entitats i organitzacions solidaries mitjançant microdonacions d’1 euro. Les persones que són membres del Teaming aporten 1 euro al mes del seu compte corrent a una causa social. Ho fan de forma segura, automàtica, transparent i sense comissions. És una manera de crear un bon clima laboral i fomentar la Responsabilitat Social de l’empresa, ja que els treballadors creen un equip i decideixen per votació a quin projecte solidari volen destinar aquest euro de la seva nòmina durant un any. Són les pròpies persones d’aquest equip Teaming de qualsevol tipus d’empresa qui cada any proposen els projectes i els voten. Per més informació sobre el Teaming cliqueu aquí.
Per qualsevol consulta o informació més concreta podeu contactar amb l'Anna Rigola al telèfon 93.766.59.69 (Horari de 8.00 a 15.00h) o enviar un correu electrònic a ars@fundaciomiquelvalls.org.

L'equip de Carglass fent el Gest per l'ELA.

L'equip de Válida sin barreras fent el Gest per l'ELA.

nova newsletter