En el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, Fes un Gest per l'ELA!

El 21 de juny, Dia Mundial de l'ELA, animem a tothom a fer-se una fotografia fent el Gest per l’ELA i pujar-la i a les xarxes socials amb l'etiqueta #fesungestperlela, estareu donant a conèixer l'Escleròsi Lateral Amiotròfica i els projectes que portem a terme a la Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls per millorar la qualitat de vida dels afectats per la malaltia i les seves famílies.

Podeu utilitzar també altres etiquetes com #fesungestperlela2019, #diamundialela #fundaciomiquelvalls i #ela, a més ens podeu etiquetar a les xarxes socials: @fmiquelvalls (Facebook, Twitter i Instagram)

Hem volgut també que aquesta campanya de visibilitat arribi a tots els pobles implicant als Ajuntaments i Colles Castelleres de tot Catalunya!

La campanya busca que els ajuntaments il·luminin un edifici del municipi de color verd, color de l'entitat la nit del 21, i que tot el consistori també es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pengin a les xarxes socials dels pobles i ciutats!  Les Colles Castelleres de tot el territori, com l'any passat ja van fer, esperem que donguin tot el suport a la campanya fent un pilar on l'enxaneta hi estigui fent el Gest per l'ELA.

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament o colla castellera més propera si s’ha adherit a la campanya! I si és així el 21 també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat, enviar-nos-la o penjar-la a les xarxes posant les etiquetes o compartir les fotografies que pengin a les pàgines oficials!

Suma't a la campanya com ja van fer tantes i tantes persones l'any passat!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!!!