En el Dia Mundial de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica, Fes un Gest per l'ELA!

En motiu del Dia Mundial de l'ELA, des de la Fundació Miquel Valls us demanem que el proper 21 de juny, per donar a conèixer L'Esclerosi Lateral Amiotròfica i el projecte que desenvolupa la nostra entitat, tothom que ho vulgui es faci una fotografia Fent el Gest per l’ELA i la pugi a les xarxes socials

Podeu utilitzar les etiquetes #fesungestperlela, #fesungestperlela2017, #fundaciomiquelvalls, #diamundialela i #ela.

A més a més, també hem volgut que aquesta campanya de visibilitat arribi a tots els pobles implicant als Ajuntaments i Colles Castelleres de tot Catalunya!

La campanya busca que els ajuntaments il·luminin un edifici del municipi de color verd, color de l'entitat la nit del 21, i que tot el consistori també es faci una fotografia fent el Gest per l’ELA i la pengin a les xarxes socials dels pobles i ciutats!  Com a novetat aquest any les Colles Castelleres de tot el territori també donaran suport a la campanya fent un pilar on l'enxaneta hi estarà fent el Gest per l'ELA.

Estigueu atents a la vostra població o pregunteu al vostre ajuntament o colla castellera més propera si s’ha adherit a la campanya! I si és així el 21 també podeu fer una fotografia al edifici il·luminat, enviar-nos-la o penjar-la a les xarxes posant els hashtags o compartir les fotografies que pengin a les pàgines oficials!

Animem a tothom a fer un Gest per l’ELA!

Moltes gràcies!!!

nova newsletter